Romance eBooks Download Read Free Romance Books

Books and Novels in Hindi, Gujarati, Marathi and English

eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co

[Reading] ➺ Kekasih Waktu Author Noor Suraya – Art-books.co Mencintai itu seperti menjagaMenjaga agar tak ada luka Menjaga agar tak ada kecewaItulah yang Najaah buat untuk Zaynn yang dia cinta Sungguhpun mereka suka bertikam lidah tetapi dalam diam diam dia teMencintai itu seperti menjagaMenjaga agar tak ada luka Menjaga agar tak ada kecewaItulah yang Najaah buat untuk Zaynn yang dia cinta Sungguhpun mereka suka bertikam lidah tetapi dalam diam diam dia tetap menatang hati Zaynn Sayangnya hanya ada Dian Zahra dalam hati Zaynn Tidak terlintas untuk Zaynn jatuh kasih pada adik tirinya sendiri Kalau jatuh kasihan itu adalahKerana hakikat cinta itu damaiMendamaikan dua hati yang bertentangan“.

Cuba Najaah buka hati pada orang tentu hidup Najaah lebih bermakna”“Umi dulu?”“Umi doakan Najaah dapat jodoh dengan pemuda baik baik” Dr Farhana ibu tirinya itu enggan bercerita tentang sejarah hati sendiriHakikat cinta adalah dekatMendekatkan setiap hati yang berjauhan13 tahun berlaluDr Farhana selalu merasakan dia sudah berjaya mengikat hati suami seperti jalinan permaidani Kashmir teguh dan kuat Tetapi hati lelaki bukan be.

kekasih pdf waktu pdf Kekasih Waktu EpubCuba Najaah buka hati pada orang tentu hidup Najaah lebih bermakna”“Umi dulu?”“Umi doakan Najaah dapat jodoh dengan pemuda baik baik” Dr Farhana ibu tirinya itu enggan bercerita tentang sejarah hati sendiriHakikat cinta adalah dekatMendekatkan setiap hati yang berjauhan13 tahun berlaluDr Farhana selalu merasakan dia sudah berjaya mengikat hati suami seperti jalinan permaidani Kashmir teguh dan kuat Tetapi hati lelaki bukan be.

eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co

eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co Lulusan Diploma Pendidikan KPLI daripada Institut Pendidikan Sultan Idris IPSI ini pernah menjadi pendidik selama 13 tahun Noor Suraya juga seorang Munsyi Dewan yang aktif dalam dunia penerbitan Kini Noor Suraya mengetuai JS Adiwarna Publications & Distributors Sdn Bhd sebagai Pengarah Eksekutif di samping bertindak sebagai Pengarah Urusan untuk Jemari Seni Sdn Bhd Justeru Noor Suraya

10 thoughts on “Kekasih Waktu

  1. kuzzeen kuzzeen says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubAntara naskah yang ditempah di toko buku lama sebelum ia dikeluarkan untuk pasaran terbuka Maksudnya aku adalah antara pembeli terawal untuk KEKASIH WAKTU Tapi anugerah syok sendiri ini terhenti setakat itu sahaja lah bila mood membaca jatuh merudum Setelah berbulan naskah ini dibiarkan diam dalam balutan akhirnya tiba juga jodoh kitaSayang sekali nafsu membacaku sekali lagi ditimpa tangga Hanya surat terakhir Naajah kepada Dian sahaja yang berjaya memujuk rasa biarpun ketika itu aku sudah berendam air mataKenapa ya?Mungkin inilah yang dinamakan pengor


  2. Hajar Hajar says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu Epub21 09 2014Oleh kerana tak tahan hati tengok orang yang dah dapatkan buah tangan terbaru Kak Su ni akhirnya selamat juga berada dalam koleksi Terima kasih Cik Pah tolong belikan Siap bertandatangan penulis lagi DBagi ya


  3. Ika Ika says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu Epub5 bintang bukan saja saja bagi sebab ini buku Kak Su tapi sebab memang patut dapat 5 bintang Untunglah sesiapa yang mengenali Dr Farhanah dari buku buku yang dahulu namun pembaca Kekasih Waktu tidak akan rasa 'lost' bila membaca sebab digarap dengan baik ceritanya agar kita kenal dan sayang watak2 dalam buku ini Tidak seperti buku yang lain prologue sahaja sudah bikin hati rasa sedih Perangai Zaynn bila naik kapal terbang bila ingat mati hanya Allah dan umi dia yang pertama dalam fikiran dia hai itulah saya Terus merembes airmata dan tutup buku ha ha Namun sambung juga baca pada hari yang sama kerana buku Kak Su bila sudah baca kita tak boleh berhenti dia memanggil2 ketawa dengan gelagat najaah sedih dengan umi bara dengan pak long Imran dibuai rasa dengan zaynn dan dian haih kalau boleh buku ini harus tebal lagi tapi rasanya tebal yang sekarang


  4. Asmar Shah Asmar Shah says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubSebenarnya ini novel penuh pertama Noor Suraya yang aku baca Sama seperti Syud yang mana novel Vignette juga merupakan novel pertamanya yang aku baca Sebelum ini hanya membaca novelet beliau di dalam buku Gurindam Jiwa yang dikumpulkan bersama dengan kar


  5. Cik Pah Cik Pah says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubBerjodoh juga Imran dengan Dr Farhana selepas 2 kali terlepas peluang memiliki Anah Pertamanya kalah dengan Masri di zaman universiti dan kali keduanya Imran menarik diri di saat akhir selepas membaca surat Najaah si anak saudara berusia 6 tahun kepada Tuhan Syurga untuk menjadikan Anah ibu mereka selepas kematian ibu kandung Secara kebetulan Ilham yakni adik Imran juga menyimpan perasaan buat Anah Itu cerita dalam Rindunya kian membara yang dikisahkan semula dalam Kekasih Waktu Kisah selanjutnya adalah kisah selepas 13 tahun Imran memiliki Anah yang menjanda sekali lagi selepas 5 tahun menjadi adik iparnya Ilham dijemput Ilahi asbab kemalangan Tinggallah 3 anak saudara yatim piatu lalu menjadikan ia sebagai alasan untuk menikahi Anah Salin tikar Perkahwinan tanpa cinta hanya tinggal tanggungjawab dan simpati sahaja dihati Lalu rumahtangga teruji apabila cinta baru bertunas dihati Imran buat teman sekerja yang cantik pandai berhias dan sesuai di bawa ke m


  6. Wan Amalyn Wan Amalyn says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubWaktu adalah penyembuh luka yang paling mujarab sebagaimana waktu jua yang menjadi kekasih paling setialap air mata berkali kaliSaya masih 'berkabung' jadi saya tak ada resensi untuk Kekasih Waktu ini tapi saya nak pinjam idea Cik Pah Nawirah dengan mengirim surat buat mereka yang saya sayang ini KehadapanAnah yang tabahHidup ini satu perjuangan yang panjang Bertabahlah andai badai datang di saat kita tidak lagi kuat untuk menentangnya Tapi ketahuilah kesabaran dan kepasrahan pada Nya adalah kunci juga satu cabang usaha yang ada saktinya Andai satu saat kamu hilang dia yang menjadi tonggak kekuatanmu ketahuilah Dia tetap setia menjadi tongkat penegak bangunmu selama kamu tidak melupakan Dia Aku sayang kamu Anah dari dulu RKM kini KW dan selamanyaImran yang pernah dihormatiAndai satu saat hadir pesona semu yang mengaburi matamu renunglah sejenak dan kenangkan mereka yang berada di seputar hidupmu yang sentiasa menyay


  7. Dyh Usen Dyh Usen says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubYY27 September 2014Sabtu yang dingin Hujan turun dengan lebat Membawa rasa sayu di hatiUmi Farhana umi adalah lambang wanita yang tabahmengharungi detik detik sukardi mata ku umi wanita yang perkasaZaynmengenali diri kamu semenjakkecil aku jadi kagumbagaimana kamu menjaga wanita wanita di sisimusudah dewasa ya kamusudah pandai bermain katasudah pandai menilik bunga di taman orangtelatah kamu membuat aku tersenyum sendiriNajaahkamu anak yang taatadik yang baikitulah yang paling membimbangkan akudi antara semuanya aku paling risaukan kamuhati kamu ituNajaahaku tidak salahkan kamu kerana menyimpan perasaan terhadap si diaya aku fahamkerana sayang kamu kepada si dia itu sudah ditanam betahun tahun lamanyaPak Long Imrankenapa begini jadinya?tugu kasih sayang yang dibina dengan susah payah itukenapa diruntuhkan binaannya?tidak rasa ralatkah?hanya kerana pesona yang bersifat sementara itu?Diancinta itu tiada syaratbuka


  8. Rinn Ramli Rinn Ramli says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubKekasih Waktuby Noor SurayaTerbitan Adiwarna2014membacanya membuat minda mengorek peti simpanan memori kisah Dr Farhana dan anak anaknya Seperti meniti memory lane pulak Apabila menjengah Ustaz Din kisah jaja dan din membuat kita tersenyum Kisah ini akan terasa lebih dekat di hati sekiranya anda pengikut setia kisah2 karya Noor Suraya terutamanya Rindunya Kian membara Jaja dan Din dan Nyanyian tanjung sepiKisah ini membawa kita melihat perkembangan keluarga Dr Farhana dan Pak Long Imran setelah 13 tahun berumah tangga Keluarga yang tenang namun banyak pergolakan hati Zaynn memburu ilmu kedoktoran nun di India memutik cinta buat Dian anak Duta malaysia di sana Najaah membesar dengan baik sekali Seorang yang kuat aura kewartawanannya namun ada rahsia hati yang disembunyikan dari semua orang Nuha yang 'pendiam' tu senyap senyap sudah ada pilihan hati ;Bagi aku watak utama kisah ini adalah Dr Farhana dan Imran Buku ni aku tak boleh letak bila dapat tahu Imran mula be


  9. Gobokairina Gobokairina says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubHati Ai koyak uhukkk Nak letak berapa bintang pun tak tahu'Jahatnya' Kaksu perlukan tempoh bertenang niFull review 2101935Aku bersetuju dengan review teman teman ini kisah Dr Farhana Anah


  10. Azizah Azizah says:

    eBook Noor Suraya è eBook Kekasih Waktu PDF/EPUB Ö è art books.co kekasih pdf, waktu pdf, Kekasih Waktu EpubSanggup KakChik tahan hati tak belitak baca Kekasih Waktu di Berita Harian tu tau Sebab nak tunggu yang dibukukan Alhamdulillah lah KakSu akhirnya bukukan juga Kalau tak mahu hamba meroyan^^Kekasih Waktu Kesinambungan untuk karya KakSu yang terdahulu Rindunya Kian Membara Aduhaiiiii kalau kisah Anah dalam RKM tu buat mata KakChik jadi merah saga kali ini kisah Anah lebih dominan dari kisah cinta Zaynn Dian yang muda belia tuWalaupun pada dasarnya kisah ini lebih banyak memberi ruang kepada watak Zaynn anak lelaki


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *